משלוחים והחזרות
אפשרויות משלוחים | עלות משלוח | בקנייה מעל | זמני אספקה |
---|---|---|---|
שליח עד הבית / עבודה לכל חלקי הארץ | 40₪ | המשלוח בחינם בקנייה מעל 350₪ | 2-5 ימי עסקים |
Epost-איסוף מנקודות חלוקה/לוקר בפריסה ארצית | 19₪ | המשלוח בחינם בקנייה מעל 249₪ | 4-7 ימי עסקים |
איסוף עצמי – נתניה עיר | 0₪ | 10:00-21:00 בתיאום מראש בלבד |
- המשלוחים מגיעים לכל חלקי הארץ – ערים-מושבים-קיבוצים-כפרים.
- הכנת ההזמנה ויציאה למשלוח עד 2 ימי עסקים מרגע קבלת ההזמנה שלכם במערכת.
זמני האספקה כוללים ימי עסקים בלבד (ימים א’-ה’) ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג. - ניתן להגיע לאיסוף עצמי כתובתנו: נתניה , רחוב ישראל זנגוויל 18 . בתיאום טלפוני בלבד ! 0528117472
•משלוח מהיר עם שליח עד הבית \ מקום עבודה – 40₪
- המשלוחים מתבצעים ע”י חברת HFD שליחויות.
- חברת המשלוחים תיצור קשר בהודעות לתיאום שעת הגעה, (מסירה לצד חתימה).
- זמן הגעה 2-5 ימי עסקים ביישובים באזורים רגילים.
- זמן הגעה 3-6 ימי עסקים באזורים חריגים : יישובי רמת הגולן, גבול הצפון, יישובי המגזר הערבי, יישובי בקעת הירדן, ישובים מעבר לקו הירוק (שטחים) יישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח ויישובי הערבה.
•משלוח EPOST לוקר\נקודת חלוקה – 19₪
- E-post בבעלותה של חברת HFD, מפעילה שירות משלוחי חבילות בכל חלקי הארץ.
- איסוף מנקודות חלוקה כגון לוקרים, חנויות, תחנות דלק, מרכזי קניות, קניונים, ושכונות מגורים בפריסה ארצית.
- בעת התשלום באתר ניתן לבחור את נקודת החלוקה הנוחה והקרובה לכתובת שלכם.
- זמן הגעת המשלוח 4-7 ימי עסקים.
- לאחר הגעתה של החבילה ללוקר או לנקודת החלוקה , תקבלו הודעה SMS עם מידע הנדרש לצורך איסוף החבילה.
- יש לאסוף את ההזמנה תוך 7 ימי עסקים מנק’ חלוקה / ותוך 3 ימי עסקים מלוקר אוטומטי, במידה ולא תאספו את ההזמנה היא תוחזר למחסן הלוגיסטי של HFD ומשם תושב חזרה אלינו.
- לעיתים למרות בחירתכם ייתכן ותשתנה נקודת החלוקה עקב עומס של חבילות בנקודת החלוקה שנבחרה תקבלו מידע מלא בהודעת סמס.
- בתקופות שקודמות לחגים ובמהלך החגים, ייתכנו עיכובים בזמני ההפצה, כמו כן במהלך חודש נובמבר ותחילת דצמבר (חודש חגי האינטרנט).
•מספר מעקב למשלוח , ובדיקת סטטוס משלוח:
- לאחר הזמנתכם יש לשלוח הודעה לוואטסאפ או למייל לקבלת מס מעקב.
•ביטולים והחזרות:
•ביטול עסקה–
- במידה ותרצו לבטל עסקת רכישה , נא לפנות לשירות הלקוחות לציין את פרטי הרכישה ואת סיבת הביטול.
- בהודעה לוואטסאפ.
- או במייל caseandgifts1@gmail.com.
- ביטול עסקה עקב פגם במוצר תותר בהתאם לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן בתוך ארבעה-עשר (14) ימים ממועד ביצוע האספקה ללקוח/ה.
- יש להציג הוכחת קנייה המעידה על קניית המוצר ותאריך הרכישה יש להחזיר את המוצר בשלמותו ומבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שאריזתו נפתחה.
- לא ניתן לבטל עסקה ולא יינתן החזר כספי : בגין ביטול עסקה של מוצר שאינו באריזתו המקורית או שכבר נעשה בו שימוש\פגם על ידי הלקוח.
- במקרה של ביטול העסקה, ינוכו דמי ביטול 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מבניהם. במקרה של ביטול באמצעות אשראי תתוסף עמלת ביטול סליקת האשראי בגובה 2%.
- במידה וההזמנה יצא למשלוח , תתוסף עמלה על ידי הלקוח בעבור דמי משלוח חזרה.
- החזר כספי יינתן כחוק תוך 3 ימי עסקים בלבד מרגע הקנייה ועד קבלת המוצר בחזרה ,
החזר כספי יינתן לפי אמצעי התשלום בו הלקוח שילם.
•החזרות מוצר –
- החזרת מוצר בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.
- ניתן להחזיר מוצר באריזתו , שלם ללא פגיעה או נזק ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש, בצירוף קבלה תוך 14 ימים מיום קבלתו.
- החזרה תבוצע על ידי מבצע ההזמנה באמצעות דואר רשום או הגעה למסירה בתיאום מראש מהעיר נתניה.
- עלות משלוח החזרה תחול על הרוכש.
- מוצרים בהדפסה ובעיצוב אישי, כיסויים לטלפון וכל מוצר בעיצוב אישי אשר עוצב באופן אישי ו\או בוצעה בו התאמה אישית, לא ניתן להחזירו או להחליפו, בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
אתם חייבים להיות מחוברים על מנת לשלוח תגובה.